מאמרים

שימור דם טבורי ומחקר בתאי גזע – הקמפיין השיווקי - חלק II

בזכות אמצעי המדיה השונים והשיווק התקשורתי האגרסיבי בו נוקט כל מי שרוצה לקדם אג'נדה כלשהי בימינו, הגיע ויכוח זה אל לב לבה של התקשורת, ולכן אל דעת הקהל העולמית כולה. ויכוח זה נהיה כל כך סוער ואקטואלי בעקבות השיווק התקשורתי שנערך לו, עד כי בבחירות לנשיאות ארצות הברית קיים כוח של ממש לעמדות השונות בויכוח, אשר עשויות להכתיר נשיא מצד כזה או אחר של המפה הפוליטית.

הנקודה היא כי ללא הפיתוח חסר התקדים של עולם המדיה והתקשורת השיווקית, לעולם לא היה זוכה נושא שכזה, הנוגע ישירות רק לאנשים בעלי הדעה המוצקת בעניין (והם אינם רבים כלל ביחס לגודלה של האוכלוסייה) לחשיפה העצומה אליה הוא זוכה בדעת הקהל העולמית.

בדומה לכך, ניתן לראות תחומים נוספים להם נערך קמפיין שיווקי תקשורתי חסר תקדים המעלה אותם למרכז תשומת הלב של כולנו, למרות שהם אינם נוגעים לנו ישירות. דוגמה מצוינת לזה היא נישואין חד מיניים – שאלה מוסרית נוספת אליה מודע כיום כמעט כל אחד, גם אם לא התעניין ישירות בסוגיה זו בעצמו מעולם.

חזרה לחלק ראשון